1 septembrie 2013

ACTIVITATEA RADIO DIN YOFF 103- REZERVATIA AVRIG-SCOREI DE PE OLT.

Dupa ce am vizitat biserica de la Cincu, in drum spre YOFF 103 m-am oprit la Cincsor unde se afla o biserica fortificata medievala. Am facut cateva poze si sper ca sa pot veni odata sa o vizitez si sa lucrez de aici, acum biserica fiind in renovare.
Apoi pe malul Oltului am oprit si la 15,30 UTC am montat statia si antenele. Propagare buna in 7 MHz, asa ca am lucrat foatre multi radioamatori cu care stabilisem deja ca voi apare pe seara in YOFF 103. S-au facut 75 de legaturi, apoi am strans si pe noapte am plecat spre Codlea. Multumesc pe aceasta cale lui YO3JW, I5FLN si I0SSW care m-au ajutat cu postarea indicativului YP20ARER pe DX-Cluster.
Imagini din zona mai jos:
Biserica fortificata Cincsor -vedere de la sosea

Intrare laterala-tot aici este si un panou cu zona YOFF 183-Posisul Hartibaciu si acvila protejata

Turnuri de aparare ale bisericii

Zidurile puternice si turnurile de aparare o transformau intr-o adevarata cetate de necucerit.

YOFF 103-Oltul si lacurile din rezervatie

Am ridicat antenele inverted V pentru 14 MHZ si 7 MHz.

In spatele masinii am plasat masuta cu aparatura de emisie, fiind la umbra de soarele puternic de la acea ora.

Batranul TS-450S si-a facut datoria iar.

Obosit, dat am mai facut o rezervatie. Conteaza pentru antrenamentul meu pentru viitoarele expeditii propuse a le face in insulele di Pacific.

Apus de soare .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu