1 septembrie 2013

ACTIVITATE IN YOFF 183 SI BISERICA FORTIFICATA CINCU DIN YO-00220/F-12

Sambata, 31 august am plecat la CINCU, in jud. Brasov pentru a finaliza o lucrare la un client de acolo. Apoi de la ora 9UTC am inceput sa lucrez pentru YOFF 183 si  YO-00220/F12 (Biserica fortificata Cincu). Am facut circa 112 legaturi radio, apoi am vizitat biserica fortareata si am facut fotografii. Ghidul a fost foarte bine pregatit si timp de o ora ne-a povestit totul despre biserica. Un material ulterior pe aceasta tema voi publica imediat.  Cateva poze de la Cincu si rezervatia Podisul Hartibaciu.









1 comentarii:

Unknown spunea...

That's great. Many thanks with regard to discovering this. A few great suggestions presently there, this particular will probably be a genuine period kitchen sink. I'm the the far east visit enthusiast,



fifa coins
Buy Elder Scrolls Online Gold
cheap rs gold
Buy WildStar Gold

Trimiteți un comentariu