4 decembrie 2011

AM FOST SI IN YOFF 182 (PIEMONTUL FAGARASULUI)

Vineri, 25 noiembrie 2011 am avut parte de o vreme frumoasa asa ca la ora 10,00 eram pe drum cu masina spre YOFF182 impreuna cu YO6EZ.  Ajunsi la destinatie am inceput sa despachetam aparatura si antenele.  YO6KNX/p si-a pus aparatura intr-o camera din spatele cabanei unde am fost cazati, iar antenele le-am montat ca de obicei in inverted"V" pentru 40m,20m si 15m.  YO6EZ /p a avut o camera separata si a montat experimental o antena multiband in V care trebuia sa mearga in 40, 20, 15 si 10 m.  Pana la urma au mers mai bine in alte benzi WARC, ceea ce a facut ca o mare parte din trafic sa fie facut in benzile de 30, 20,17 si 15 m.  Dupa ce ne-am facut baremul de legaturi pe care-l stabilisem la inceputul activitatii (peste 200 QSO-uri cu YO6KNX/p si peste 100 QSO-uri cu YO6EZ/p), ne-am strans antenele si aparatura si ne-am intors acasa. Pe drum , atat la dus cat si la intors am facut poze din zona Sinca Noua .
Urmatoarea expeditie este programata in anul urmator in primavara (in ajun de 1 Mai). Pana atunci ne puteti auzi pe unde scurte si ultrascurte cu YO800KNX lucrand pentru diploma Codlea-800- Zaiden.  Cezar-YO6CUF

Mai jos sunt cateva fotografii facute acolo.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Truly we value your time and effort a person designed to reveal the data. The subject right here i discovered really was efficient towards the subject that we had been studying for a long period.


FUT 15 Coins Elo Boost lol欧服代练


Trimiteți un comentariu