2 iulie 2016

Expeditie de 3 zile in Retezat si rezervatii apropiate

In vara anului 2015 am mers la tabara BRADATEL din muntii Retezat cu un grup de tineri. Dupa ce i-am lasat sa fie cazati si incorporati in grupele de lucru, am plecat spre sud, la Rezervatia Parcul Natural Domogled- Valea Cernei. La baraj mi-am montat antena si statia si am lucrat de acolo.
10.08.2015









Seara m-am intors in Retezat si m-am amplasat cu masina la poalele muntelui.


11.08.2015.
Dimineata propagarea era buna asa ca am continuat sa lucrez din Parcul Natural Retezat, YOFF 0011.


Dupa ora 9:00 am plecat catre Rezervatia STREI- HATEG, pe linga raul Strei. Barajele si lacurile formate au adus in zona sute de pasari si animale care au gasit aici o zona propice dezvoltarii lor.





De aici am traversat un munte si m-am indeptat spre Rezervatia GEOPARCUL DINOZAURILOR TARA HATEGULUI  YOFF - 0193.
Aici am vizitat rapele cu oua pietrificate de dinozauri, am vazut muzeul in aer liber si urmele scheletelor de dinozauri.  Am montat si aici antena si statia si am lucrat circa 90 de minute, pana caldura m-a facut sa renunt si sa plec spre alte zone mai racoroase.























Seara am ajuns in zona cetatilor dacice de la Costesti.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu