23 iulie 2014

Oaspeti de seama din partea IARU la Friedrichshafen

Asa cum am prezentat in cele 3 postari anterioare legate de evenimentul international al anului 2014 de la Friedrichshafen, am avut ocazia sa cunosc personal doua personalitati marcante ale conducerii IARU. La standul ROMANIEI  l-am avut ca oaspete pe PB2T Hans Blondeel Timmerman cu care am stat de vorba legat de activitatea radioamatorilor YO si de la care am primit invitatia de a lucra in Campionatul International HF IARU 2014.



La dineul organizat de DARC pentru delegatii din Federatiile de Radioamatorism din lume si membrii IARU am avut onoarea de a sta la masa chiar cu vicepresedintele IARU,  Ole Garpestad, LA2RR.

Sper ca in anul viitor sa pot sa-i reintalnesc si sa particip la Friedrichshafen 2015.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu