12 octombrie 2013

ACTIVITATEA DIN YOFF 200 cu YP20ARER/p

Sambata, 12 octombrie 2013 pe la ora 4:30 UTC am plecat din Codlea catre Sacele-Bradet in zona YOFF 200-lacul si rezervatia de la Tarlung. La ora 5:30 am ajuns si am inceput sa montez statia si antenele, sa fac poze si sa ma pregatesc de lucru. La ora 6:00 am inceput primele legaturi in 7 MHz, iar dupa ora 7:00 am trecut si in banda de 14 MHz care era foarte curata si populata cu multi radioamatori din Europa si Asia.   Am facut legaturi pana la ora 9:20 UTC (cu cateva mici pauze de baut un suc sau mancat) , dupa care am numarat in log si am vazut ca am 197 de legaturi. Am strans si am plecat spre casa, deoarece la ora 12:00 UTC incepea concursul SAC 2013 SSB (Scandinavia Activity). Am avut parte de o vreme frumoasa si o buna propagare.
MAI JOS CATEVA FOTOGRAFII DIN ZONA. 
 Dimineata devreme  aproape de YOFF 200

 Barajul

 Lacul de acumulare

 Montarea statiei si a antenelor

 Cu masina in mijlocul naturii

 YO6CUF si antenele lui inverted"V"

Imagini din zona raului si barajului

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu