15 august 2013

ACTIVITATE DIN YOFF 126-LACUL DUMBRAVITA-ZONA RAMSAR

   Joi, 15.08.2013 am efectuat o noua iesire in YOFF, de data aceasta mergand la YOFF 126-lacul Dumbravita, o zona valabila pentru diploma RAMSAR (zone umede din Romania). 










 Insotit de sotie, fiica mai mare si nepotica mea SARAH de 3 ani, am mers si am montat antenele pe malul lacului si la ora 7:00 UTC am inceput sa lucez in 7 MHz. M-a ajutat ca de obicei Pit, YO3JW cu postarea pe DX-Cluster WFF, eu neavand la mine atunci calculatorul. Am lucrat atat in 7 MHz , cat si in 14 MHz, pana la ora 9:35 cand avand 107 legaturi in log, m-am retras la baza in orasul Codlea unde am pus de un gratar. 




M-a ajutat nepotica mea care voia sa vada cum se face un foc de gratar. In Codlea avem la marginea estica a orasului mai multe foisoare si gratare amenajate de Primarie, unde am fost si ne-am simtit bine.   Cateva fotografii din miniexpeditie mai jos.  Daca vremea este buna, vineri dupa  amiaza voi mai iesi intr-o rezervatie cu statia radio.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu